Претражи овај блог

Strateška nabava - put do ostvarenja medjunarodne konkurentnosti Branko Žibert


Strateška nabava - put do ostvarenja medjunarodne konkurentnosti

Branko Žibert






Godina izdanja 2007

Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 200
Format i dimenzije 150 x 230 mm, meki povez



STRATEŠKA NABAVKA - PUT DO OSTVARENJA MEĐUNARODNE KONKURENTNOSTI!



Koja je uloga nabavke u današnjim preduzećima, koliko se ta uloga promenila poslednjih godina, da li je nabavka strateški važna, koji su najrelevantniji organizacijski koncepti…



Knjiga nastoji da pronađe odgovore na ova i mnoga druga pitanja. Odgovori su pre svega namenjeni menadžerima koji žele da poboljšaju konkurentske pozicije svojih preduzeća putem nabavke.



Uloga nabavke se promenila u posljednjih dvadeset godina. Početkom osamdesetih godina dvadesetog veka troškovi nabavke činili su 40% ukupnih rashoda preduzeća, danas su oni na nivou 60% ukupnih rashoda.

Cena 1300 din

Нема коментара:

Постави коментар