Strateška nabava - put do ostvarenja medjunarodne konkurentnosti
Branko Žibert
Godina izdanja 2007
Izdavač Mate d.o.o. izdavačko preduzeće
Broj stranica 200
Format i dimenzije 150 x 230 mm, meki povez
STRATEŠKA NABAVKA - PUT DO OSTVARENJA MEĐUNARODNE KONKURENTNOSTI!
Koja je uloga nabavke u današnjim preduzećima, koliko se ta uloga promenila poslednjih godina, da li je nabavka strateški važna, koji su najrelevantniji organizacijski koncepti…
Knjiga nastoji da pronađe odgovore na ova i mnoga druga pitanja. Odgovori su pre svega namenjeni menadžerima koji žele da poboljšaju konkurentske pozicije svojih preduzeća putem nabavke.
Uloga nabavke se promenila u posljednjih dvadeset godina. Početkom osamdesetih godina dvadesetog veka troškovi nabavke činili su 40% ukupnih rashoda preduzeća, danas su oni na nivou 60% ukupnih rashoda.
Cena 1300 din
Нема коментара:
Постави коментар